05/08: Terug naar huis

Voor de laatste keer deze vakantie werden we wakker in de VS.
Na het ontbijt hadden Kees en Ilse nog even tijd om te zwemmen en daarna laadden we de auto vol met onze tassen en koffers en reden we naar het vliegveld. Bouko zette Jolanda, Kees en Ilse daar af en reed vervolgens zelf door om de auto in te leveren bij het autoverhuurbedrijf. Het inleveren op zich ging heel soepel, maar het duurde even voordat de shuttlebus naar het vliegveld verscheen.
Zo’n drie kwartier later was ook Bouko op het vliegveld en na het inchecken wachtten we bij de gate.

Laatste keer hotelzwembad

Wachten bij de gate

Nog even een voedzame Burger King maaltijd

Om 14:00 vertrok ons vliegtuig naar Schiphol.

Ons vliegtuig: City Of Dubai

Tijdens de vlucht richtte onze aandacht zich op de schermpjes voor ons

Na een voorspoedige vlucht, kwamen we mooi op tijd om tien over negen aan op Schiphol. Het duurde even voordat onze bagage op de bagageband verscheen, maar toch wel aardig vlot konden we ons richting de uitgang begeven.

Wachten op de bagage

Op naar de uitgang

Bij de uitgang wachten Gert, Brannie en Marja op ons en na nog even een drankje op Schiphol, vertrokken we richting huis.

Daar zijn we weer

Even bijkletsen met een drankje

Het was een geweldig mooie vakantie, echt een prachtige ervaring. Geen vakantie om uit te rusten, we hebben ontzettend veel gezien en gedaan. Aan de vantevoren opgestelde planning hebben we ons zonder moeite kunnen houden. Het was veel, maar goed te doen en zeker ook heel heel erg mooi. Onder al het gereis, alle indrukken en vermoeiende dagen hebben de kinderen zich fantastisch gehouden. Met alles wat ze voor hun kiezen kregen, is dat echt een compliment waard. Het kon niet beter.